wtorek, 3 czerwca 2014


Mam ochotę się przejść
Poszedłbyś ze mną?
Chciałabym porozmawiać,
bo minęło dużo czasu.

Teraz Twoje włosy są długie
I jesteś taki szczupły
Zawsze wyglądasz blado
Ale coś się zmieniło
Jesteś już prawie mężczyzną

Cztery lata, a ja wciąż czasem płaczę
Pierwsza miłość nie umiera nigdy
Cztery lata, a ja wciąż czasem płaczę
Pierwsza miłość nie umiera nigdy

Dawno się nie widzieliśmy
Od dawna się zastanawiam
Co robiłeś
Z kim się spotykałeś
Żałuję, że nie mogę do tego wrócić

Mam ochotę się przejść
Poszedłbyś ze mną?
Czasem chcę mi się płakać,
bo minęło już dużo czasu

Cztery lata, a ja wciąż czasem płaczę
Pierwsza miłość nie umiera nigdy
Cztery lata, a ja wciąż czasem płaczę
Pierwsza miłość nie umiera nigdy

Czy czujesz to samo?
Nigdy już nie pokocham
Czy czujesz to samo?
Nigdy już nie pokocham
Czy czujesz to samo?
Nigdy już nie pokocham
Czy czujesz to samo?
Nigdy już nie pokocham

https://www.youtube.com/watch?v=-_Y2jfK06pY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz